lördag 19 januari 2013

Nya filmer från HSM-stjärnorna

Två stjärnor från High School Musical kommer snart ut med varsina filmer. Det är Vanessa Hugdens och Zac Effron som vi ser på duken. 

 I Spring Breakers ser vi  Vanessa Hudgens, Selena Gomez, Ashley Benson och Rachel Korine tillsammans. Den här filmen kommer ut på bio våren 2013. Jag måste säga att jag är lite skeptisk. Trailern och bilderna som har kommit ut känns lite "b" och lockar mig inte särskilt mycket. Men jag gillar tjejerna i deras andra filmer och serier så det kommer nog bli bra, även om jag inte är så förtjust i handlingen.


At any price ser vi Zac Efron som spelar den rebelliska Dean Whipple. Han är fast besluten att bli en professionellracerförare. Den här filmen lockar mer än Vanessas film Spring Breakers. Det är oklart när den här filmen kommer till Sverige då den inte har någon distributör. Men den 26 april kommer den ut i USA iaf. Jag blir alltid lika besviken när Zav kommer ut med någon ny film, jag älskade hans roll i High School Musial. Jag tycker nog han passar bäst i sjunga-för-livet-och-kyssas-i-regnet-filmerna. Men som smaken är som baken! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar