lördag 12 januari 2013

Gör er redo för en till säsong av Bones.

I söndags började säsong 8 av Bones att sändas på TV3. Avslutningen på säsong 7 var otroligt spännande och första avsnittet på säsong 8 kunde inte börja bättre. Jag älskar det här Pelant-fallet och hur mystiskt allt är. Hela tiden får man ledtrådar, och när man väl tror att något är löst så dyker nästa sak upp, och så börjar det om.

FOX har gått ut med att det kommer en nionde säsong på 22 avsnitt. Nio säsonger, det är väldigt mycket för en kriminalserie tycker jag själv. Men jag klagar inte, jag älskar den här serien.

Jag är väldigt förtjust i karaktärerna och att alla är så ööööööverdrivet smarta. Serien är mycket uppbyggd genom karaktärerna och deras relationer med varandra. Som sagt, det är en serie som ligger varmt om hjärtat hos mig och jag ser fram emot säsong 9.


1 kommentar:

  1. Såg väldigt mkt på den här serien när jag var mindre och gillde den starkt! Tror nästan jag borde börja titta på den igen :) Fast då får jag nog se om hela serien ;) haha
    /Gabriella, www.ponkissons.blogg.se

    SvaraRadera