onsdag 16 januari 2013

Bookhaul #1

Några nya böcker och bibliotekslån har fått flyttat in hos mig den senaste veckan.


Den här serien läste jag när jag var mindre. Jag tyckte att nu är det dags för en omläsning. Jag är på den sista boken just nu, men jag tänkte ta och göra minirecensioner, och sen ta allt i ett och samma inlägg. Serien är väldigt underhållande iallafall!


Detta är böckerna som har fått flyttat in i min bokhylla. Många loppisfynd som vanligt!

 1. Gravidchock - Belinda Olsson. Loppisfynd.
2. Smulklubbens skamlösa systrar - Mian Lodalen. Loppisfynd.
3. Fjärde sommaren - Ann Brashares.Loppisfynd.
4. Själlös - Gail Carriger. Recensionsexemplar från Styxxförlag. Tack!
5. Baddaren - Emma Hamberg. Loppisfynd.
6. Divergent - Veronica Roth. Recensionsexemplar från Modernista. Tack!


 Bibliotektslånen. Alltid lika spännande och se hur många som blir utlästa. City Of Bones måste jag läsa ut, för den läser jag i skolan på engelskan. Älskar när vi läser böcker i skolan, det blir oftast böcker som jag aldrig läser i vanliga fall som vi läser.



1 kommentar:

  1. Åh, Rose och Indigo och Caddy... kommer ihåg den serien, älskade den för några år sen :)

    Sv: Vad var det du inte riktigt gillade med serien? Ja, har också läst en del inlägg om Buffy :) Älskar det :)

    SvaraRadera