söndag 1 februari 2015

Lästa böker: januari 2015

Och då var januari slut för det här året. Jag hann läsa 5 böcker, är impad över mig själv, skolan har varit intensiv och så har jag flyttat till en större lägenhet med pojkvännen och åkt iväg på två cuper med mina fotbollskillar. Så att ha hunnit läst (endast) fem böcker är jag nöjd med! Vi tar en titt vilka böcker jag har läst. 

Antal böcker: 5
Alla böcker:
Flickan under jorden - Elly Grifftiths
Janusstenen - Elly Griffiths
Bloggdrottningen - Therese Loreskär
Jag ger dig solen - Jandy Nelson
Dödlig besatthet - Nora Roberts

Bästa bok: Hmmmmmm. Älskade alla.
Sämsta bok/störst besvikelse: Ingen, men hade nog mest låga förväntningar på Bloggdrottningen som sedan visades sig vara hysterisk rolig!

Någon bok som har ingått i någon läsutmaning: Ja, Dödlig besatthet av Nora Roberts ingick både i Spänningsutmaningen och Nora Roberts-utmaningen!

Sammanfattning: En bra månad med bara bra böcker, jag hoppas dock på att februari bjuder på fler lästa böcker men att de håller samma kvalité! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar