måndag 5 januari 2015

Nya böcker [jan#1]

Fem dagar har redan gått på det nya året och jag har redan inhandlat ett gäng nya böcker, såklart second-hand. Böckerna jag handlade vars författare är några som jag har velat läsa länge och jag ser så fram emot att få sätta tänderna (ögonen?) i dessa böcker. Vet inte hur länge jag har pillat på Drömbokhandeln på bibblan men det har aldrig blivit av.

P.D James har fått god kritik från Beasbokhylla, alla böcker som finns recenserande på den bloggen vill jag läsa, precis allihop. Men det är bara för de recenserar så olika böcker! De är ju tre kvinnor som driver den bloggen och då blir det ju en härlig mix utav recensioner! Både P.D James och Clive Cussler har fått bra kritik och det är tack vare dem som jag vill läsa dessa böcker. Jag har tänkt att jag ska samla ihop både P.D James och Clive Cusslers böcker genom second hand-affärer men det kan bli så att jag går till biblioteket istället...

Ja, vad ska jag säga mer? Jag blev galet nöjd med mina fynd och vill bara läsa allihop på en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar