onsdag 10 april 2013

Serier jag vill se/har sett/har kollat klart på

Min lista på TV-serier som jag vill se bara växer och växer. Skulle nog behöva både ha tre sommarlov och fem jullov för att hinna kolla.

TV-serier jag vill se:
American horror story
Arrow
Arrested development
Bunheads
Boy meet the world
Bondi Rescue
Beverly Hills 
Body proof 
Cory in the white house
Camelot
Creep School 
Doctor quinn
Doctor Who
Downtown Abbey
Degrassi: next generation
Dicte
Emma
Flashpoint
Friday night lights
Fjällbackamorden
Falling skies
Freaks and geeks
Greys Anatomy
Greek
Girls
Game of thrones
Grimm
Hellcats
Hercules
Hornblower
Homeland
Heartland
Heroes
Kommissarien Morse
Kyle XY
Lost
Last resort. Läs recension på första och enda säsongen HÄR.
Misfits
Make it or break it
My so called life
Mad men
Necessary Roughness
Nikita
NYC
North and South
Outscourced
Once upon a time
October Road
Phil from the future
Pushing DaisiesRevenge
Roswell
Scandal
Supernatrual
Svärdet och spiran
Smallville
Sony
Stargate Atlantis
Sherlock Sammanfattning HÄR på säsong 1 & 2
That's so Raven
The Carries Diaries
The kennedys
The Walking Dead
The newsroom
Terra nova
The lying game
The legend of seeker
The mindy projekt
Teen Wolf
Vita huset
Wild at heart
Weeds
10 things I hate about you



Och sedan vill jag se om serier:

- One Tree Hill.
Desperate Housewives.
- No ordinary family.
- Blue water high. .
- Lizzie Mcguaire
Ugly Betty.
- Sjunde himlen.
- Gilmore Girls.



Sedan har vi serier jag följer/tittar nu, som går på tv osv:

- Pretty Little Liars.
- Hart of Dixie.
- New girl
- Revolution.
- Glee.
- The Tribe.
- Nashville.
- Bones.
- The Mentalist.
- Criminal Minds.
- Awkvard.
- Sherlock.
- Chuck.

Och så har vi serier jag har kollat klart på och är slut, den här listan blev ganska så kort:

Merlin
Last Resort
O.C
Portkod
Flyg 29 saknas
Guds tre flickor
Desperate Housewives
No ordinary family
Gossip Girl
Pan am
Skins (UK)
Andra avenyn
Hannah Montana
Veronica Mars
Skärgårdsdoktorn
Stallkompisar


Någon serie jag har missat? Hojta gärna till! 


Uppdaterad 11/4-2013

3 kommentarer:

  1. Om du inte har sett Buffy the Vampire Slayer så bara måste du göra det. Världens bästa serie. :)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. 24 är en bra serie! :) Lost och Supernatural hade du redan i listan men de är båda väldigt bra så de borde du verkligen se!

    SvaraRadera