fredag 6 mars 2015

Bokrea 2015

Jag fyndade några böcker på årets bokrea, men jag tänker gå dit en gång till när det är halva reapriset som de alltid brukar ha sista dagen haha. Här nedanför har ni mina fynd!

Sju sorters kakor - ett måste, jag har den Rutiga kokboken som jag gillar och känner att Sju sorters kakor behövs i mitt hem.  Sådd och plantering - en till odlingsbok, tycker denna är lättförstådd och är bra. Åren i Paris - en intressant bok om Ernst Hemningways fru (?). Handbok för köksträdgården - en bibel för många odlingsintresserande, ett självklart val då ju. Sy din egna kläder - ett måste också. Lånade hem denna från biblioteket men känner att den här boken är en sådan man vill äga själv. Ger massor med bra tips och guider.


Är väldigt nöjd med mina köp under bokrean i år, jag tyckte det fanns mycket kokböcker, böcker om odling och andra facklitteraturböcker. Hittade inte så mycket skönlitteratur, men kanske hittar lite när de kör halva reapriset som sagt =) 

Vad har ni fyndat i år? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar