onsdag 17 juli 2013

Books I want to read

När jag surfar runt (vilket är typ hela tiden) så brukar jag spara recensioner på böcker som låter intressanta. Jag läste väldigt många bokbloggar, både svenska och engelska. Någon bokbloggar skriver endast om fantasy och någon bara om ungdomsböcker. Men jag tycker ju mer bokbloggar jag läser, ju mer tips på böcker får jag. Så därför tänkte jag visa några böcker som jag har hittat och tänker så småningom läsa.







 Har ni läst någon utav de här böckerna? Är det någon som jag borde läsa PRICK NU? :)

2 kommentarer:

  1. Hej.

    Dan Browns böcker är jättebra. Inferno är den sista i en serie om Robert Langdon, och den är också bäst enligt min mening. =)

    Om du inte har läst Nora Roberts förrut, så tycker jag att du ska göra det. Hon har ju skrivit en mängd böcker, ofta i triologier,med mycket hjärta och smärta i. Jag gillar när man får både gråta och skratta när man läser. Och det får man i dom flesta av hennes.
    Just den här sista serien, värdshuset har jag inte läst än, jag tänkte vänta på att de andra delarna kommer ut.

    Mycket läsnöje.
    Carina

    SvaraRadera
  2. ...just ja, Francesca har jag också läst, den var rolig.
    Carina

    SvaraRadera