fredag 28 juni 2013

Handlar Ho Hey om Hart of Dixie?

Varje gång jag har hört Ho hey av The Lumineers på radion så dras jag alltid till tv-serien Hart of dixie. Jag ser alla karaktärer framför mig, det är skratt, glädje, sorg, ja Hart of dixie bara. Varför vet jag inte, men det är något med stämningen i låten som påminner mig om Hart of dixie. Kanske att det är lite country över både låten och serien. Dessutom så ser jag sångaren framför mig, och det är Wade Kinsella. Men det är ju såklart inte han, men rösten låter precis som hans och det skulle faktiskt kunna vara han.

När jag och min kusin (som också har kollat på Hart of dixie) åkte bil och Ho hey spelades just då, och hon säger till mig "alltså den här låten får mig alltid att tänka på Hart of dixie, det låter dessutom som det är Wade som sjunger" Skönt och veta att jag inte är ensam om det iaf.

 
Lyssna på låten och säg vad ni tänker på!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar