onsdag 1 maj 2013

Sammanfattning: April



Här kommer aprils sammanfattning, men den här månaden har jag också utökad den till tre kategorier till, TV, musik och "annat".
Antal: 5
Alla böcker:
Varma kroppar
En resa för livet
Ett öga rött
Underbara helvetet
Divergent

Bästa bok: Divergent & Underbara helvetet
Besvikelse: Ingen
Kommentar: Läste många bra böcker men få, skyller på tv-serier och skolan. Alla böcker var bra på sitt egna vis och
Planerar att läsa i maj: Fortsätter att läsa ur min egna bokhylla, 4 av de 5 böckerna nu i april som jag läste var ur min egna bokhylla så det går framåt iaf. De olästa böckerna minskar och minst hälften ska vara lästa innan sommaren har jag bestämt så jag kan frossa på biblioteket. Men känner på mig att det kommer bli mycket chick-lit!








1. Edward Sharpe and the magnetic zeros - Home
2. Bastielle - Pompeii
3. The Lumineers - Ho Hey
4. Shout out louds - Optica (albumet)
5. Macklemore & Ryan Lewis - Thrift shop
6. Niello - Svett


Gick på Justin Bieber...Det var en grym konsert och Justin som redan är grym blev ännu grymmare. Jag älskar att gå på konserter men det är inte ofta. Nu laddar vi om batterierna till One Directions konsert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar